Facilitaire dienstverlening en middelen.

Elk bedrijf heeft wel een aantal medewerkers die goederen en diensten bij externe leveranciers bestellen of afnemen. Te denken valt hierbij aan het inkopen van papier of koffie of van juridisch advies of onderhoud van de CV. Logisch, want al deze producten en diensten zijn noodzakelijk om uw bedrijf draaiende te houden.

Maar worden deze goederen en diensten tegen de juiste voorwaarden en prijs ingekocht of dragen deze inkopen bij aan het realiseren van de doelen van de organisatie?

Pro Effect kan uw bedrijf ondersteunen bij het in kaart brengen van deze inkoopbehoefte: 

  • Wat zijn de benodigde eigenschappen van het product of de dienst? 
  • Hoeveel van het product of dienst heb ik eigenlijk reeds afgenomen?
  • Wat is het beschikbare budget?
  • Wanneer moet de levering plaatsvinden? 
  • Aan welke inkoopregels moet ik voldoen? 
  • Op welke wijze draagt de inkoop bij aan het beleid en de organisatiestrategie van uw organisatie?
  • Voert u de opdracht intern uit of besluit u de opdracht aan te besteden. 

Indien gezamenlijk de inkoopbehoefte is vastgesteld helpt Pro Effect met het verder vorm geven van de verdere inkoop. 

Uitgangspunt hierbij is:

Het uitbesteden van het inkoopproces aan Pro Effect neemt u werk uit handen wat kan leiden tot kostenefficiency, meer flexibiliteit en kwaliteit.

Indien u behoefte heeft aan ondersteuning bij uw inkoopproces of indien u een analyse wenst van uw inkopen, neem dan contact op via het contactformulier.